petek, december 21, 2007

Biathlon Pokljuka 2007/2008 season

Končno sem našel malo časa (petek zvečer, mir končno) da dodam nov post na ta blog. Fotografije so iz prejšnjega vikenda na Pokljuki kjer so se odvijale tekme svetovnega pokala v Biatlonu. Natančno 6 tekem je bilo - in mraz je bil :) ampak smo preživeli. Fotografije so bolj nametane kot pa urejene, glih tolko da ne bo kdo rekel da nič ne objavljam :)

En švaba, mislim da je bilo to na moški štafeti

Ruska ruleta

metek (skoraj) v čelo :)

veselje Rusa za zmago v štafeti - prejšnje dneve so jim vse zmage odvzeli Norvežani :)

švabica

smuk ali biatlon?

zmagovalni oder prvega dne - zanimivo da vsi 3 gledajo v moj aparat - bolj redek pojav pri toliko fotografih

da ne bodo samo švabi, norvežani in rusi :) Gregorin Teja


štart moške štafete - gužva, gužva...

švaba in...

...norvežan pri polaganju ovinka :)

His Royal Majesty - prvi dan je zasedel 20. mesto, drugi dan je že 77. v karijeri zmagal

Gegenliht (sem prav zapisal?) - izpade simpatično ;)

snajperisti

zmagi naproti

Po tekmi sem govoril s tem stricom na levi - tu da mu je rekel; četrti si, zaostajaš 16 sekund, do konca pa samo 1 krog...(bil je šprint). Seveda je Bjoerendalen na koncu zmagal. Z nenormalnim tempom.

pa še Francozinja - vodila v skupnem seštevku :)

veselje 'našega' po prvi zmagi v karijeri

še malo snajperjerv :)

....

pa še ena z wide lečo. Da ne bodo samo 'Min Dof' posnetki :)

Št. komentarjev: 6:

Blogger Grega pravi ...

Super so fotke ;) Pohvale.. Lepo si naciljal tekmovalce - jih je blo kar težko lovit v gužvi (pri šprintu je blo lažje) :)

petek, 21 december, 2007  
Blogger Jošt Franko pravi ...

dobro ujeti momenti. Najbolša mi je tista z metkom ufff.

petek, 21 december, 2007  
Blogger Grega pravi ...

Meni tud :)

Zdaj sem vido, da sta 2 z metkom :) Bjoerndalna sem spregledal prej :)

petek, 21 december, 2007  
Blogger Denis Zupan pravi ...

Sem se spraseval, ce si sel na pokljusko fronto, pa evo, fotke so ze na blogu ;)

Bravo, bravo!

sobota, 22 december, 2007  
Blogger Primoz pravi ...

@denis: no ja, fotke so 'že' na blogu... :) je rablo par dni da sem jih gor dal :)

sobota, 22 december, 2007  
Blogger Gregor Harih pravi ...

Super športne fotke. Fajna reportaža.

torek, 01 januar, 2008  

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov