sobota, december 01, 2007

New York, December edition 2007

Evo me, znova v mestu velikega jabolcka...in ta vnos na blog pisem iz trgovine odgriznjenih jabolk na 5 aveniji...ura je, uhm, 21.26 po lokalnem casu - se pravi da Slovenija spi :) Uh, kokkrat sem se zatipkal (pa popravil)...USA tipkovnice, jebatga. Fotk zaenkrat ne bo, ker nimam citalca z sabo.  Vreme je ok, no, bolj mrzlo kot pri nas (primerjno z Obalo, v Ljubljani je nekako tako mrzlo, ja).
Hja, malo sem se presetal po Times Squaru, gor dol po 5 in 7 aveniji, za kaj vec pa se ni bilo casa - sem sele ob 18.30 uri prisel v mesto oz. v Hotel. Tako, to je bilo javljanje bolj na hitro...mesto caka :))))

Št. komentarjev: 6:

Blogger Gregor Krašnja pravi ...

Sem že v pričakovanju dobrih fotografij :D Kako pa kaj NY v Decemberskem času, je tam tudi tako noro kot v Sloveniji, ali še bolj?

LP čez lužo :)

sobota, 01 december, 2007  
Anonymous Anonimni pravi ...

Spet bojo polne torbe šverca za nazaj...hehehe

sobota, 01 december, 2007  
Blogger Primoz pravi ...

@kreg: ma fotkam bolj malo...bolj se setam in sopingiram :)

@marko: ha ha ha...jaz nic ne vem...

sobota, 01 december, 2007  
Blogger Spela pravi ...

Jaz imam eno čist neumesno vprašanje. Koliko pride en takle izlet v NY in koliko časa bi en, ki je prvic v NY potreboval, da bi si ga kolikortoliko ogledal?

Hvala :)

sobota, 08 december, 2007  
Blogger Primoz pravi ...

@spela: hm...koliko pride en tak izlet?odvisno:
-kdaj greš
-iz kje greš
-koliko vas gre
preveč za pisat tu gor :)
lahko pa mi na mail pišeš. bom kaj več tam povedal
:)

nedelja, 09 december, 2007  
Blogger eda pravi ...

按摩棒電動按摩棒飛機杯自慰套自慰套情趣內衣
角色扮演情趣,情趣用品跳蛋情趣跳蛋

G點性感丁字褲吊帶襪丁字褲無線跳蛋

情趣用品情趣煙火
衣蝶情趣按摩棒
潤滑液SM內衣性感內衣自慰器充氣娃娃AV情趣情趣用品

nedelja, 13 december, 2009  

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov