nedelja, september 16, 2007

Zucchero 'Sugar' Fornaciari - Koncert v Kopru

Ponovno 'Cuker' v Sloveniji, ponovno jaz (tko kot zmeraj Itak) na njegovem koncertu. Po Tolminu, Škofijah, Portorožu, Kopru in 2x Ljubljani ponovno Koper. Žal je bila Bonifika daleč od tega da bi bila polna, vseeno je Zucchero oddelal svoje tko kot se to mora oddelat. Koncertna fotografija ni glih moja 'paradna' disciplina, sem pa v fotkanju tega koncerta blazno užival - predvsem zato ker je meni on 1A. Edino škoda temu ,da se je smelo fotkat samo prva 2 komada in pri teh je on samo sedel in igral kitaro (nič ni gestikuliral z rokami 'ala' Cocker), njegov bend pa je bil zelo slabo osvetljen. Kasneje, ko je bila oprema varno pod ključem je bil pa tako lep Light-show...da sem mi je srce trgalo ob pogledu na oder in jaz...z samo Nokio v žepu.

'Il re del Blue's' je sedel na svojem prestolu in igral na kitaro. Carsko.

V začetku je deloval nekoliko jezno...

Mogoče malo žalostno...

Zadeva je že vlekla na jok...

No, pa smo le uzrli nasmešek na njegovem obrazu :)


Ko sem ga hotel ujet še z druge strani se mu je stanje znova poslabšalo...

Pozabil sem ga vprašat kaj je videl tam gor :)


Il Blue's nom muore mai!!! Grazie Zucchero. Pridi še.

Št. komentarjev: 3:

Blogger Gregor Harih pravi ...

Pa komot lahko zamenjaš foto rockerja, ko bo bolan. :)))

ponedeljek, 17 september, 2007  
Blogger Primoz pravi ...

ha ha

:)

ma ni sile. je pa užitek fotkat dobro glasbo

;)

ponedeljek, 17 september, 2007  
Blogger Gregor Harih pravi ...

Res je.

torek, 18 september, 2007  

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov