sobota, september 08, 2007

Diplomatska regata 2007

Letos sem si prislužil kar svoj gliser z svojim pilotom, tako da sem lahko fotorafiral res to kar sem sam želel :) Vse je bilo ok; pisana jadra, kar nekaj jader, lepo sončno vreme, hrana in pijača na gliserju...sam vetra (vsaj malo burjice) ni bilo od nikoder. Tako se je večina posadk borila z povečini bonaco in majhnimi občasnimi vetriči...

'moj' gliser je poganjala zmogljiva 115 konjska Honda. Nice :) Lepo bi bilo to imet nekje privezano...

No, taki prizori (nagnjene jadrnice) so bili danes prej redkost kot pravilo

'štos' te diplomatske regate je v tem, da se na njo kot gosti lahko prijavijo diplomati (veleposlaniki, politiki,..) in raznorazni VIP gosti in so pol izžrebani na različne ladje. Pol lahko uživajo v jadranju, sploh če se jadra v tako mirnem morju. Ni mraza, ni skakanja...Na posnetku Hrvaški veleposlanik v Sloveniji (Nobilo) in direktor Marine Portorož...

Razpeti špninakerji. In komaj se je guralo naprej...

No, vsi so jo v rit gledali; Maxi Jena, skupna zmagovalka današnje regate

Veliki Viharnik in velike težave; žal jadrnica narejena za težje vetrove nima nobenih možnosti v jadranju z malo vetra.

Drugouvrščena Black beauty, Črna lepotica last Ekipe 44 - razred RC 44 (o projektu več tu)

V prvi vrsti zmagi naproti - posadka Maxi Jene

Velikanka Maxi Jena; jim bo letos končno uspelo zmagat na Barcolani?Po treh 2 mestih bi bil že čas...

Po regati je sledila ornk zakuska, ampak jaz sem raje zbežal domov - po TVju je bila fuzbal tekma Lux - Slo, pol pa še Basket čaka...Go, Slovenija, Go!!!! :)

Št. komentarjev: 4:

Anonymous Anonimni pravi ...

Da greš pa domov šport gledat ... Moraš pa res imeti rad šport :) :)

Super narejeno :)

sobota, 08 september, 2007  
Blogger Primoz pravi ...

ma v bistvu se mi ni dalo bit met uno povečini 'kvazismetano'... ;)

sobota, 08 september, 2007  
Blogger CrniSC pravi ...

Jap, tistim pri koritu je lepo. Kot vedno, fajn fotke, čeprav ta tretja mi je naj.

nedelja, 09 september, 2007  
Blogger Gregor Harih pravi ...

Uuu, to bi pa jas tud šel. :)))
Lepe fotke.

nedelja, 09 september, 2007  

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov