nedelja, december 31, 2006

Ko ti je žal...

...da nimaš DSLR-ja v ruzaku. Tako kot včeraj, ko sem odprl smučarsko sezono. Vreme je bilo 1A - medtem ko je bila na obali megla. Kar srce me je bolelo ko sem občudoval prelepo panoramo in sem imel v žepu samo mojega malega Ixusa 430. Pogled iz zgornje postaje dvosedežnice Tamai, na 2.000 m nadmorske višine. Na Zoncolanu imajo (začuda?, he he) sneg in lepo urejene proge. Dokaz, kako se da z pametnim delom in dolgoročnimi (pravimi) vlaganji tudi brez pomoči matere narave uredit proge za prijetno smuko ali kako je enkrat nepoznano majhno smučišče postalo lepo urejeno smučišče z modernimi (hitrimi) napravami in je lahko zgled (večini) Slovenskim...



Št. komentarjev: 6:

Blogger OLKI pravi ...

Ti vraga, kako je zadnja lepa!!!!

nedelja, 31 december, 2006  
Blogger Matjaž Očko pravi ...

se strinjam z olkijem... bravo

nedelja, 31 december, 2006  
Blogger Miro pravi ...

Lepo je blo tole za videt..jaz sem takole na snegu iz brez DSLRja uzival v petek na Kaninu...

Zadnj aje pa res huda fotka...

nedelja, 31 december, 2006  
Blogger Samo Hajtnik ~ Guzman pravi ...

Ni važno, kaj imaš v roki. važno je, da ujameš trenutek. Super!!!

nedelja, 31 december, 2006  
Blogger Lenart Senica pravi ...

bravo primož.
srečno!

nedelja, 31 december, 2006  
Blogger Gregor Harih pravi ...

Zadnja res seka.
Pa vse dobro v novem letu. :)

sreda, 03 januar, 2007  

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov