četrtek, december 14, 2006

Pamplona III (in zadnjič, obljubim)

No, še zadnji post te 'trilogije' iz Pamplone. Malo akcije. Saj sem le 'športni fotograf' :-) Tista skoraj cela bela je pa 'nesreča na delovnem mestu' - fotkal sem približno 2 metra oddaljen od vratnice gola in je vratar (mislim da zanalašč :-) usmeril žogo dirket v moj fotoaparat, fotoaparat pa se mi je 'zalepil' na moj obraz...posledica trka: zmeren glavobol, katerega sem ublažil z enim Panadolom :-)





Št. komentarjev: 4:

Blogger Matjaž Očko pravi ...

auuuuchh! je z aparatom in objektivom vse vredu? Pa saj ne veš, če bi tipa narezal ali tožil, če to naredi nalašč. :/

četrtek, 14 december, 2006  
Blogger Primoz pravi ...

ni bilo zanalašč. Saj ne bi mogel. Apratu ni bilo nič, tudi objektivu ne... :-) saj veš, Canon...he he ;-)

četrtek, 14 december, 2006  
Blogger OLKI pravi ...

No in ko se zgodi nesreča, začneš dobre fotke delat... haha in ne moreš verjet.................S canonom!!! Uffffff

petek, 15 december, 2006  
Blogger Nina pravi ...

Samo na sprožilec pa pritisneš ob vsakem primeru, pa tud če bi bil v žrelu morskega psa, ko bi mogel še zobe fotkat. hehe

sobota, 16 december, 2006  

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov