torek, december 12, 2006

Pamplona, liga prvakov


Bomo pričeli...

...z 'Bloganjem'... ker sem bolj nov v tej dimenziji bom danes malo kratek. Za prvič. V bistvu bom samo poizkusil kako fotko nalimat, malo natipkat kaj (heh, to zdaj počnem) pa da vidimo kako ta reč izpade. Ne čudno fotko gledat: večerja na poti iz Pamplone (Španija) v soboto zvečer :-) Zaslužena večerja, ha ha...

Št. komentarjev: 12:

Blogger Matjaž Očko pravi ...

dobrodošel med blogerji ;) zdaj pa hitro števec inštaliraj, da boš spremljal, kako rastejo poznanstva ;) - ti bomo mal reklame nardil ;)
ps: google analytics je zastonj in iber dober

torek, 12 december, 2006  
Blogger Matjaž Očko pravi ...

aja, btw... si kr fajn dobu za jest - na marsikaterem daljšem letu dobiš manj ;) hehe

torek, 12 december, 2006  
Blogger Gregor Harih pravi ...

Tudi z moje strani dobrodošel. Ja, res dobro si dobil za jest. Ko sem jaz letel z Adrio je to bil nek mali nuggets in basta. :D

torek, 12 december, 2006  
Blogger Primoz pravi ...

ma izgleda dobro...okus pa..sem žemnogo boljše jedel na letih ;-)
kako paštevec gor dam?

torek, 12 december, 2006  
Anonymous Anonimni pravi ...

Žiujo

torek, 12 december, 2006  
Blogger Lenart Senica pravi ...

dobrodošel!
a to je s tadolgim kenonom fotkano da zgleda tok veliko:)
se že veselim dobrih športnih fotk;)

torek, 12 december, 2006  
Blogger Primoz pravi ...

Hvala vsem za pozdrave...in tudi lepe želje. :-)

torek, 12 december, 2006  
Blogger OLKI pravi ...

Kamor pridem iste face!!! Hahahahahahah


Super Primož da si se odločil bit blogger...

Zdaj pa samo objavljaj in piši commente, pa te bomo meli radi.

torek, 12 december, 2006  
Blogger Gregor Krašnja pravi ...

No super ,vsakdan nas je več,zdej je treba pa samo še filat začet ...

lp

torek, 12 december, 2006  
Blogger Nina pravi ...

A to je ta Primož, ki ga tudi jaz poznam?! Če pa vsi športni fotografi so Primoži, no vsaj za dva vem. hehe

sreda, 13 december, 2006  
Blogger Aljo pravi ...

:) sicer hecno, da pišem komentar na blog od osebe, ki je ne poznam...(vsaj meni)
Vendar upam, da bom tukej videl kakšne fajn športne fotke.

pozdrav, aljaž

sreda, 13 december, 2006  
Blogger Gigo pravi ...

Pozdravljen!

Tudi jaz upam na čim več dobrih fotk, predvsem športnih!

lp, miha

sobota, 16 december, 2006  

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov